tumblr via “”「このままでは水が出なくなる」という危機感を共有した上で、「民営化より良い解決策がある」という話であればおおいに賛成するのだがな。”” https://t.co/EQWEyjApNP



from Twitter https://twitter.com/itarunozaki

July 07, 2018 at 10:01AM
via IFTTT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.