ageHa

shoes

新木場にある巨大スペース、スタジオ・コースト。そこで昨日の夜に開かれたイベントが「ageHa」。私が担当している番組のホストでもある Jazztronik(僕じゃないです)がDJをするということで、なれない深夜のドライブで何とかたどり着いた。入り口ではIDの提示を求められ、関係者といってもデジカメ持込禁止、と厳重なセキュリティ・チェックを経て一路プールサイドへ。オープンエアで気持ちよい、なかなか素敵な空間でしたよ。途中、全裸の男性がプールに登場し、その後バーカウンターでくつろぐ姿は新鮮でした。もうちょっと近場にあったらなあというのが、正直なところです。ただスペース的なことを考えると、都心では無理かもしれません。そういったことに対応するためなのでしょうか、なんと渋谷から無料シャトルバスが出てるというのが驚き。
I’ve been Studio Coast in Shin-Kiba, an ivent called “ageHa” was there which including Jazztronik’s DJ play, where is a bit far away from center of Tokyo and isolated. A security guard wanted me to show ID when I tried to enter, and no digital camera allowed. For what? However, the set up was fine, open air space by the small swimming pool. And to my surprise, it operates shuttle bus service between Shibuya and there, Shin-Kiba for free.